Confederal

Compostela, 6/6/2012
Chuza Menéame del.icio.us

ELA remite un comunicado en solidariedade con Antolín Alcántara

Denuncia a criminalización da actividade sindical e esiximos a súa absolución
A central sindical vasca ELA vén de remitir un comunicado en solidariedade con Antolín Alcántara, secretario confederal de Negociación Colectiva da CIG, no que denuncia a criminalización da actividade sindical e a través do que exixe a súa absolución. Polo seu interese reproducímolo íntegro.

O xoves día 7 será xulgado, máis unha vez, e van dúas nun mes, Antolín Alcántara, responsábel de Negociación Colectiva da Confederación Intesindical Galega (CIG). Enfróntase a unha petición de pena de 5 anos de cadea e a unha multa económica polas mobilizacións de hai uns anos na Negociación do Convenio do Metal de Pontevedra.

Máis unha vez, desde os diferentes poderes do Estado perséguese, criminalízase e condénase a todos aqueles que disputen ou se enfronten ao poder establecido. Todo vale para condicionar e mediatizar a loita sindical. Outras organizacións son tratadas de xeito distinto. Mentres outros ocupan espazos de poder e condicionan e determinan as políticas públicas, a clase traballadora enfrontámonos a xuízos coma este.

ELA quere facer público o noso máis absoluto rexeitamento a este proceso e a estas prácticas antisindicais que coutan a liberdade sindical e pretenden impor o medo a todos aqueles que como Antolín non fan senón defender e loitar polos dereitos da clase traballadora.  Do mesmo xeito, e á vez que reiteramos o noso apoio a Antolín Alcántara e á CIG como organización, queremos deixar ben claro que nada nin ninguén nos vai apartar do noso camiño, e reafirmámonos publicamente en redobrar esforzos na colaboración, coordinación e loita conxunta coa CIG para transformar a realidade na que vivimos.

Bilbao, 5 de xuño de 2012

___________________________________________________________________

ELAK BERE ELKARTASUNA ERAKUTSI DIO ANTOLIN ALCANTARA, GALIZIAKO CIGeko BURUZAGIARI

Ekintza sindikalaren kriminalizatzea salatzen du eta bere absoluzioa exijitzen dugu

Ekainaren 7an, ostegunez, beste behin epaituko dute Antolin Alcántara, bigarrengo aldiz hilabetean, CIG galiziar sindikatuko Negoziazio Kolektiboaren arduraduna. Bost urteko espetxe zigorraren eskaerari aurre egin beharko dio eta isun ekonomikoari ere, duela urte batzuk Pontevedrako Metaleko Hitzarmenean egindako mobilizazioen harira.

Behin eta berriro Estatuko aginteetatik jazarpena, kriminalizatzea eta kondena suertatzen zaio dagoen aginteari aurre egiten dion edonori. Denak balio du borroka sindikala oztopatu eta baldintzatzeko. Beste erakundeak guztiz bestelako trataera jasotzen dute. Besteok aginte eremuak okupatzen dituzten bitartean eta politika publikoak baldintzatzen duten bitartean, langile klaseak aurre egin behar die honelako epaiketa modukoei.

ELAk aditzera eman nahi du prozesu hau errefusatzen duela eta salatu egiten du sindikatuen aurkako jardunak, finean askatasun sindikala murriztu eta beldurra ezartzea baitute helburu, bereziki Antolín bezala langile klasearen eskubideak defendatu eta borrokatzen dituztenen aurka.

Era berean, gure babesa eman nahi diogu Antolín Alcántarari eta CIG sindikatuari. ELAk argi adierazi nahi du ezerk eta inork ez gaituela gure bidetik baztertuko eta ahaleginak berrituko ditugu CIGekin dugun lankidetza, elkarlana eta borroka bidea sendotzeko beti ere bizi dugun errealitatea eraldatzeko asmoz.

Bilbon 2012.eko Ekainaren 5ean

cig.prensa@galizacig.com